Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Eu sunt Nevăstuica

Dublat in Ro
     Eu sunt Nevăstuica (în engleză I Am Weasel) este un serial animat creat de David Feiss, difuzat de Cartoon Network. Acesta îi are ca protagonişti pe Nevăstuica, şi prietenul său, Babuinul. Varianta originală a melodiei serialului este cântată de April March.
     Eu sunt Nevăstuica a fost original o parte a serialului Vaca şi Puiul. Primele episoade erau cu Vaca şi Puiul, iar următoarele cu Eu sunt Nevăstuică. În România serialul este de asemenea numit Nevăstuica.
     




Eu sunt Nevăstuica  -  Lista Episoadelor

*********************************
Descarcă episoade
*********************************

Episoadele 01-30 - Megaupload  -  Hotfiles  MultiUpload  -  myUplBox
Episoadele 31-51 - Megaupload  -  Hotfiles  MultiUpload  -  myUplBox

0 comentarii:

:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu

* Regulament Comentarii

1. Se accepta numai comentarii civilizate si la obiect, scrise intr-o romana (sau engleza) citibila si cat mai curata.

2. Nu aduceti jigniri adminilor, daca nu va place ceea ce face sau continutul blogului, nu va obliga nimeni sa il vizualizati.

3.Fara spam!

 
Termeni şi Condiţii
Link exchange: m1ha1 Xerom Zone Community Ciprian seriale online StiRi MondEne Emme Jocuri Online Ioana Radu


eXTReMe Tracker
Free PageRank Checker